Forum RANDARE!!! Strona Główna RANDARE!!!
Gra PBF (Play By Forum) w realiach Naruto.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gennin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RANDARE!!! Strona Główna -> Jutsu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iru Kadame
Mistyczny Hokage
Mistyczny Hokage



Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:30, 24 Maj 2008    Temat postu: Gennin

Kimidami no jutsu

Jutsu które skupia chakre w dłoni w formie małej kulki która po wypuszczeniu z dłoni dezorientuje
cel gdyż spojrzenie w nią objawia jego największy koszmar

CHAKRE : 100 (za jedną kulkę)

(czas trwania 2 tury)


2 dni

Suiton:Aqua no jutsu

Aqua no jutsu

Wyrastają skrzela umożliwiające walke pod wodą (praktyczne przy atakach wodnych i klatkach,oraz walce w ręcz pod wodą ). Jesteś szybki w wodzie jak ryba.

UWAGA!!! nie wychodźcie z nimi na brzeg i nie używajcie w terenach bez wodnych bo inaczej ded

koszt 15 chakry za jedną ture

Nauka: 1 dzień

Kontoi no jutsu

jutsu polegajaca na skupieniu chakry w nogach i zamiast chodzeniu po drzewie , polega one na bardzo wysokim wybiciu sie w powietrze... przydatne przy ucieczce... badz przed uniknieciem shurikenow i innych rzeczy...
Chakra 10 chakry 10m itp (w zależnosci od tego jak wysoko podskakujemy)
2dni,

Katon, Kasumi Enbu

Atak ten polega na wystrzeleniu kuli ognia (średnica ok. 1/2 m), która po trafieniu w cel rozpada się na mniejsze płomienie.

OBRAŻENIA = 100

Chakra:300
Autor: Sharingan

2 dni

Suirou no Jutsu

Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.

WYMAGANA WODA!!
Chakra:300

2 dni

Kasumi Juusha no Jutsu

Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.

Chakra: 1 klon = 100

2 dni

Hari Jizou

Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.

OBRAŻENIA = 50

Chakra:200

2 dni

Kokuangyo no Jutsu

Te jutsu polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym, nierealnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu.

Chakra:200

2 dni

Mikadzuki no Mai

Taniec Wioski Konoha. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.

OBRAŻENIA = 50 + Atak miecza

Chakra: 200
WYMAGA MIECZ

1 dzień

Fukumi Hari

Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.

OBRAŻENIA = 10 za trafioną igłę

Chakra: 1igła= 50

1 dzień

Bubun Baika no Jutsu

Technika polega na powiększeniu wybranej części ciała (np. nogi, ręki), a nie tak jak w przypadku Baika no jutsu całego ciała.

Chakra:200

ONLY KLAN AKIMICHI

1 dzień

Chiyute no Jutsu

Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.

ONLY MEDIC NIN

Chakra: 200 leczy 50 Hp

1 dnień

Nikudan Sensha

Pozwala to na zmianę rozmiarów swojego ciała, w dość krótkim czasie. Niestety zużywa to dużą ilość kalorii. Zdolność ta jest niewrażliwa na wszelkiego rodzaje ataki związane z ciśnieniem powietrza. Dzięki tej technice ciało przybiera kształty podobne do kuli, która z bardzo dużą prędkością może atakować swojego przeciwnika.

OBRAŻENIA = 100

Chakra: 200

ONLY KLAN AKIMICHI

2 dni

Kori Shinchuu no Jutsu

Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danych obszarze. Ninja może się szybko zmęczyć takim chodzeniem, jeżeli nie zorientuje się, że jest pod wpływem tego GenJutsu. Nie zdając sobie sprawy z tego, że staliśmy się ofiarami tej techniki możemy zataczać kółka w nieskończoność.

Chakra:200

2 dni

Kaze no Yaiba

Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.

OBRAŻENIA = 50

Chakra:50

1 dzień

Shishi Rendan

Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu cały kombos wieńczony jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów). Co więcej ta technika jest kopią TaiJutsu Rock'a Lee.

OBRAŻENIA = 100 + 10*Siła

NIE WYMAGA CHAKRY

2 dni

Nan Kaizou

Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.

Chakra:100

2 dni

Mizu Bunshin no jutsu

Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w promieniu 5m od niego.

Chakra: 1 klon 50
WYMAGANA JEST WODA W POBLIŻU

1 dzień

Katon:Housenka no jutsu

Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki.

OBRAŻENIA = Atak Shurikena + 50

Chakra:(5 Kul) 200, MAX 20 KUL

2 dni

Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou

Tą technikę mamy okazję pierwszy raz zobaczyć podczas walk eliminacyjnych na chuunina. Ninja z pozoru normalnie wyglądający, dzięki temu jutsu przybiera bardziej drapieżną postać tj. dłuższe paznokcie i zęby. Użytkownik zyskuje także bardziej wyostrzone zmysły węchu, dzięki którym lepiej lokalizuje wroga. Oczywiście ninja zyskuje także nową prędkość i moc.

siła i prędkość 2x wzrasta

Chakra:150

2dni

Teren Ken

Prosty atak polegający na bardzo szybkim wymachiwaniu ręką podczas uderzenia. Przeciwnik ma wrażenie, że kierowanych jest w niego kilka ciosów i nie sposób jest odgadnąć, który jest prawdziwy.

OBRAŻENIA = 50

NIE WYMAGA CHAKRY

1 dzień

Suna Shuriken

Tzw. piaskowy Shuriken. Użytkownik wysyła na przeciwnika dowolną, zależną od poziomu chakry, ilość piasku, który potem rozdziela się na mniejsze części i przybiera wygląd zbliżony do normalnego Shuriken.

OBRAŻENIA = jak od shurikena

Chakra: (1 shuriken) 50
WYMAGANY PIASEK
1 dzień

Suna Bunshin

Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie.

Wymagany jest piasek w pobliżu.

Chakra:40

1 dzień

Kai (Rozproszenie)

Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).

Chakra:50

1 dzień

Kage Mane no jutsu

Po użyciu tej techniki, przeciwnik zostaje unieruchomiony. Okazuje się, że stracił kontrolę nad swoim ciałem z powodu cienia, znajdującego się pod nim. Stawia to atakującego pod kontrola ruchów przeciwnika. To jest bardzo wszechstronna technika, ponieważ przy dużych umiejętnościach cień potrafi się wyciągnąć i ugiąć, oraz potrafi sparaliżować grupę ludzi w tym samym czasie. Cień może być również połączony z innymi nieożywionymi obiektami, przez co może się powiększać. Ta technika (jutsu) ma limit czasowy, jednak jest to mniej więcej 5 minut.

Chakra: 150

1 dzień

Uzumaki Naruto rendan

Jutsu, które ma ciekawą genezę. Naruto wymyślił tą technikę poprzez podpatrzenie Sasuke i skopiowanego jego Shishi Rendan, które to znowu zostało ściągnięte od Rocka Lee (a konkretniej jest to kopia Konoha Senpuu). Bardzo potężne taijutsu, które może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie.

OBRAŻENIA = Siła + 100

Chakra:200

2 dni Wymagane są klony

Kage Bunshin no Jutsu

Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką.


Chakra:1 klon=50

1 dzień

Gokakyuu no Jutsu[Katon]

Każdy kto korzysta z tej techniki traci dużo chakry. Technika powiązana jest z ogniem. A jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca.

OBRAŻENIA = 150

Chakra:150

2 dni

Konoha senpuu

Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.

OBRAŻENIA = Siła + 50

NIE WYMAGA CHAKRY!

1 dzien


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iru Kadame dnia Śro 10:17, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RANDARE!!! Strona Główna -> Jutsu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin