Forum RANDARE!!! Strona Główna RANDARE!!!
Gra PBF (Play By Forum) w realiach Naruto.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System Gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RANDARE!!! Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iru Kadame
Mistyczny Hokage
Mistyczny Hokage



Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:42, 15 Lip 2008    Temat postu: System Gry

1. Atrybuty:
Na początek mamy 10 pkt atrybutów do rozdania
W naszej grze występowały by tylko 3 atrybuty i możemy mieć ich ilość maksymalnie 6:

Siła: Odpowiada za siłę naszych ataków oraz czynności.
Zwinność: Odpowiada za szanse na unik lub udanie się jakiejś czynności***
Budowa: Odpowiada za ilość leczonych ran, szanse stworzenia przedmiotu itp.*
Charyzma: Odpowiada za kontakty z ludzmi**


*-(Do bycia medic nin i możności używania medycznych nin jutsu!!!)Wykonuje się obliczenie w przypadku leczenia Chakra no Mesu = (100 * Budowa) + 100 <- To ilość wyleczonego HP


**-Pomaga w przypadku blefowania, zastraszania, Dyplomacji itp. Na to czy się uda składa się: Potrzeba posiadania zdolności do wykonania danej czynności (Do pertraktowania potrzeba posiadać zdolność ,,Dyplomacja) wykonuje się nierówność Charyzma > ,,ilość oczek kości K6 wyrzuconych przez NPC" (w każdego NPC wciela się administrator lub prowadzący misji który raczej posiada kostkę k6) i tak samo do zastraszania, itp.

***- Administrator powie ci kiedy wykona nierówność czy dana akcja się uda (Bo nie każda akcja musi być przecież testowana obliczeniem!!! Więc ta nierówność to = Zwinność > ilość oczek K6


2. Walka

System walki jest następujący:

Walka odbywa się w kolejności.

Gracz 1
Gracz 2
Sędzia (Sędzia to admin, w przypadku walk ,,dzikich" trzeba poprosić któregoś z nich do sędziowania walki bez pojawiania się w miejscu potyczki, sędzia MUSI BYĆ BEZSTRONNY!!!sędzia oczywiście wykonuje dane do sytuacji obliczenia oraz rzuty i stwierdza co się stało... czy atak się udał czy nie itp.)
Gracz 1
Gracz 2
itd.

2a. Uniki, Bloki

Unik - jest to odsunięcie się przed atakiem(odskakujemy w inne miejsce z którego możemy bez pośrednio zaatakować jednak wtedy też broniący się ma prawo zrobić unik)
Blok - jest to zablokowanie się przed atakiem(blokujemy tylko atak Tai jutsu - ciałem oraz atak bronią - bronią[ninjutsu nie możemy zablokować] blokując możemy: Albo odepchnąć przeciwnika i broń od siebie lub, przytrzymać go przy nas i zostać razem związanym w walce[nie możemy kontratakować, wtedy sędzia pisze czy blok się udał i kolejka leci od nowa])

W przypadku walk gracz vs. gracz wykonuje się porównanie do uniku:

(Zwinność gracza 1 + ilość oczek K6) = (zwinność gracza 2 + ilość oczek K6)

W przypadku walk gracz vs. NPC wykonuje się porównanie do uniku:

Zwinność gracza = ilość oczek K6

W przypadku walk gracz vs. gracz wykonuje się porównanie do bloku:

(Siła gracza 1 + ilość oczek K6) = (siła gracza 2 + ilość oczek k6)

Blok udany to związanie w walce, blok nie udany to obrażenia dla obrońcy...

W przypadku walk gracz vs. NPC wykonuje się porównanie do bloku:

Siła gracza = ilość oczek K6

2b. Obrażenia

W przypadku nie udanego bloku/uniku oczywiście otrzymamy obrażenia Wink
Obrażenia będziemy wyliczać ze wzoru:

(siła atakującego * 100) + siła broni


Oto rozpiska obrażenia broni:

SHURIKEN: 10
KUNAI: 10
SENBON: 10
KATANA:
mała: 20
duża: 50
ogromna: 100
PODWÓJNY KUNAI: 20
SHURIKEN DEMONICZNEGO WIATRU: 100
ŁAŃCUCH: 100
NYOIBO: 50
MAKABISHI: 10


3. FAQ

- Po co to wszystko?
- Po to aby rozstrzygnąć wiele sporów co do akcji wykonywanych w grze

- Z kąd wziął się ten pomysł?
- System gry to podstawa każdego RPG, PBF(play by forum) jest to RPG grane w kolejkach na forum.

- Dlaczego mamy to zaakceptować?
- Jest to wielki krok dla forum oraz jak już mówiłem rozstrzygnie wiele sporów a gra stanie się ciekawsza.

Więc jak widzicie jest to ciekawe, długie i skomplikowane ale szybko można to zapamiętać, obliczenia i porównania nie są trudne a naprawdę może się to bardzo przydać.

Pozdrawiam,
Iru Kadame.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iru Kadame dnia Śro 9:32, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RANDARE!!! Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin